همان گونه که به آن اشاره شد مهمترین تفاوت موجود میان خودروی دنا اتوماتیک و خودروی دنا پلاس توربو در جعبه دنده ی خودکار و دستی آنها خلاصه می شود. بنابراین این دو خودرو در سایر بخش های فنی خود تفاوت ویژه ای با یکدیگر ندارند. در واقع مدل اتوماتیک خودروی دنا نیز مانند مدل توربوی دنده دستی آن از وجود یک موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مدل EF۷ TC بهره می برد. موتوری با بهره مندی از گنجایش ۱۶۵۰ سی سی که به خصلت توربو شارژ مجهز است. از همین رو توان خروجی موتور به کار رفته در مدل اتوماتیک خودروی دنا نسبت به نسخه های تنفس طبیعی این خودرو بسیار بهینه تر خواهد بود. وجود این موتور بهینه موجب شده است تا توان خروجی خودروی دنا اتوماتیک رقمی معادل ۱۵۰ اسب بخار با احتساب ۵۵۰۰ دور در دقیقه باشد. حداکثر گشتاور تولید شده توسط موتور این خودرو نیز رقمی برابر با ۲۱۵ نیوتن متر با احتساب ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰ دور در دقیقه است. این اعداد و ارقام مسما نسبت به خودروی دنا پلاس بیشتر است. به این دلیل که حداکثر توان خروجی خودروی دنا پلاس رقم ۱۱۳ اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور خروجی آن نیز رقمی معادل ۱۱۵ اسب بخار با احتساب ۵۵۰۰ دور در دقیقه استاز همین رو می توان انتظار داشت که شتاب صفر تا صد مدل اتوماتیک خودروی دنا هم بهتر از شتاب خودروی دنا پلاس دنده دستی باشد. شتاب صفر تا صد خودروی دنا پلاس توربو هم اکنون حدود دو ثانیه بهتر از خودروی دنا پلاس بوده و انتظار می رود این اختلاف در مدل اتوماتیک این خودرو نیز مشاهده شود.
پژو پارس ( پژو پرشیا ) ( سال ) &ndash Peugeot Pars ( Peugeot Persia ) فیس لیفتی از پژو 405 محسوب می شود که در سال 1379 توسط ایران خودرو طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. این خودرو ابتدا با نام سفیر ، سپس با نام پرشیا و در آخر با نام پارس در سبد محصولات ایران خودرو قرار گرفت. پژو پارس در تیپ های مختلف ال ایکس ، ای ال ایکس و سال تولید می شود و از محصولات پر فروش ایران خودرو به شمار می آید.